Wij vragen u om akkoord te gaan met het gebruik van cookies. Meer hierover leest u op de pagina Privacybeleid.
MZOEM De makers & bronvermelding

Colofon
De makers & bronvermelding

Het Reclamecollege is een initiatief van MZOEM Reclamehuis BV, geproduceerd door Pleun, Els en Jeroen Harzing. Met dank aan René Voorhorst voor het meedenken en Chiem, Julian en Marlies, Hugo, Gidi, Sanne en Danny voor de feedback. En Wouter, Dmitry en Jan voor de webtechnische ondersteuning. Alle onderwerpen die we bespreken zijn gebaseerd op onze eigen ervaringen in marketing en reclame in de afgelopen 30 jaar. Soms aangevuld met evaringen en kennis van anderen, die wij vervolgens weer deels toepassen op de marketing- en reclamevraagstukken van onze relaties. 

CONTACT

© MZOEM Reclamehuis BV. Alles uit de afleveringen kun je vrij gebruiken met daarbij de vermelding van MZOEM Reclamehuis BV - Reclamecollege. 

Geraadpleegde bronnen:

Aandachtsmarketing: Klaas Weima
Adformatie: Youri Harmsen
22 Immutable Laws Of Branding: Al en Laura Ries
ISME: Laddering Technique in Brand Building, Dr. S. Shyam Prasad
Powerbrands 2.0: Marc Oosterhout
Datanews: Enrique Ortiz, Directeur van het Andes Amazon Fund. 
Elsevier: The overlooked environmental footprint of increasing Internet use. 
Begin met het Waarom: Simon Sinek
Go online: Shiva Verstappen. 
Stadswandelingen Utrecht

Aan de inhoud van Het Reclamecollege kunnen geen rechten worden ontleend.

Cases Cases
CASES CONTACT

Wilgenweg 9A9
3421 TV Oudewater

0348-56 00 24

KVK UTRECHT 24321642

LINKS