Mokveld Valves krijgt nieuwe corporate identity en imago
651
page-template-default,page,page-id-651,page-child,parent-pageid-377,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Mokveld Valves

MZOEM ONTWIKKELDE VOOR MOKVELD DE NIEUWE CORPORATE INDENTITEIT EN BIJBEHOREND GEWENST IMAGO.

UPDATE IDENTITEIT MOKVELD IDENTITEIT
Met een corporate identiteit vertel je als bedrijf niet alleen wie je bent, wat je wilt en wat je doet. Je laat ook de persoonlijkheid van het bedrijf zien. Dit leidt uiteindelijk tot de gewenste uitstraling bij je doelgroep. MZOEM heeft de X als uitgangspunt genomen in de boodschap en het design. Een aan de zijkanten gesloten X vormt het wereldwijd erkende technische symbool voor een afsluiter (valve). Dit symbool zit ook in het door MZOEM ontwikkelde logo en huisstijl van Mokveld.

We hebben het merk Mokveld stevig neergezet als dé experts in axial valve systems en daar de mensen, producten en diensten van Mokveld aan gekoppeld. Mokveld heeft wereldwijd 12 vestigingen.