Mokveld Valves krijgt nieuwe corporate identity en imago
651
page-template-default,page,page-id-651,page-child,parent-pageid-377,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

Mokveld Valves

Corporate identity


Update identiteit Mokveld Valves

MZOEM ontwikkelde voor het Mokveld de nieuwe corporate identiteit en bijbehorend imago. Met een corporate identiteit vertel je als bedrijf niet alleen wie je bent, wat je wilt en wat je doet. Je laat ook de ziel van het bedrijf zien. Dit leidt uiteindelijk tot de gewenste uitstraling bij je doelgroep. MZOEM heeft de X als uitgangspunt genomen in de boodschap en het design. Een aan de zijkanten gesloten X vormt het wereldwijd erkende technische symbool voor een afsluiter (valve). Dit symbool zit ook in het door MZOEM ontwikkelde logo van Mokveld. We hebben Mokveld neergezet als eXperts in aXial halve systems en daar de mensen, producten en diensten van Mokveld gekoppeld. Mokveld Valves heeft wereldwijd 12 vestigingen.