OnderhoudNL campagne - MZOEM
655
page-template-default,page,page-id-655,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

OnderhoudNL campagne

DE VIER MERKEN ONDERHOUDNL, ONDERHOUDNL GARANTIE, ONDERHOUDNL OPLEIDINGEN, ONDERHOUDNL PERSONEEL EN DE ZES SECTOREN VAN ONDERHOUDNL, ZIJN ALLEMAAL IN DE CAMPAGNE VERWERKT.

HORIZONTALE BRANDING
Centraal in de campagneboodschap staat de slogan ‘Precies wat uw woning nodig heeft’. Voor de verschillende sectoren zijn variaties op dit thema bedacht zoals ‘Precies het onderhoud dat uw vastgoed nodig heeft’ en ‘Precies de garantie die uw huis nodig heeft’. Dat woordje ‘precies’ is bewust gekozen. Daarmee leggen we het accent op zorgvuldigheid, maatwerk en kwaliteit van het ondernemerschap. Voor veel mensen is hun huis een kostbaar bezit, misschien wel de nieuwe heilige koe, daar wil je het beste voor.

IJZERSTERKE CAMPAGNE
Bij de leden van OnderhoudNL ben je dan aan het goede adres. De campagne draait op radio, TV, online op Facebook, Youtube en display’s en out of home op ledematen langs de diverse snelwegen in Nederland. Voor OnderhoudNL Opleidingen passen we geotargetting toe. Dit zijn online advertenties die tevoorschijn komen zodra een VMBO leerling op zijn/haar school online gaat. Bij de supermarkt 100 meter verderop ontvangen mensen die online zijn de advertentie niet.